پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   اقتصادی  »   شرط وزیر جهادکشاورزی برای واردات برنج
128 views
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ , ساعت ۱۸:۰۵

شرط وزیر جهادکشاورزی برای واردات برنج

وزیر جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که موجودی و میزان تولید برنج را احصا کرده و اگر نیاز به واردات باشد، به شرط آنکه تاثیری بر قیمت برنج داخلی نداشته باشد، انجام شود.

  :

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود حجتی با بیان اینکه از نظر ما قیمت گوشت مرغ تا حدود ۷ هزار تومان قابل قبول است که تولیدکننده و مصرف کننده زیان نبینند، درباره طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار مقرر شد علاوه بر سهمیه عادی کالاهایی نظیر برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ، جداول نیاز استان‌ها تنظیم و توزیع شود.
حجتی گفت: در مرکزهم پیگیری می‌کنیم که اگر در جایی کسری بود، پشتیبانی شود، ضمن اینکه در این زمینه تاکنون مشکلی گزارش نشده و این کالاها به اندازه کافی ذخیره شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه چند ماهی است واردات برنج متوقف شده است، اظهارداشت: از سال گذشته در جهت حمایت از برنج داخلی تعرفه واردات برنج را افزایش داده‌ایم.
حجتی افزود: الان به دنبال این هستیم که موجودی و میزان تولید برنج را احصا کرده و اگر نیاز به واردات باشد به شرط آنکه تاثیری بر قیمت برنج داخلی نداشته باشد، انجام شود.

خبرگزاری مهر

موضوعات قالب خبری مکس نسخه چهارم اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل و معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان امروز ضمن دیدار و گفت‌وگو با یکدیگر چندین منطقه در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان را برای راه اندازی شهرک صنعتی مشترک مورد بازدید قرار دادند. اکبر بهنام‌جو در حاشیه...
مسلما اگر برای اولین بار وارد جاده های شهر یا استانی می شوید تابلوهای راهنمای جاده ای نه تنها نقش مهمی در مسیریابی شما دارند بلکه اگر به قصد گردشگری وارد مسیر شده باشید در تصمیم گیری های سیاحتی و اقامتی و انتخاب...
شرایط جدید اقتصادی کشور پس از اعلام خروج ترامپ از برجام  در حالی که هنوز تحریم های اعلامی بازنگشته در ماه های گذشته اثرات روانی و اقتصادی انکار ناپذیری بر روی اقتصاد کشورداشته است، این تاثیر شاید بیش از همه در بازار سکه...

برچسب قالب خبری مکس نسخه چهارم