پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
»   فناوری  »   استقرار ۳۴ پست امدادی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن
305 views
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ , ساعت ۷:۳۶

مسئول ستاد دهه فجر هلال احمر خبر داد؛

استقرار ۳۴ پست امدادی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر جمعیت هلال احمر، از استقرار ۳۴ پست امداد و نجات به منظور پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

  :

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا گنج آبادی با اشاره به اینکه ۳۴ پست امداد و نجات به منظور پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن مستقر می شود، گفت: ۲ مرکز درمانی در میدان انقلاب و میدان آزادی به همراه پزشک و امدادگر متخصص پیش بیمارستانی آماده ارائه خدمات درمانی به هموطنان است.

وی در خصوص پوشش امدادی هم‌وطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، بیان کرد: پوشش امدادی مراسم ۲۲ بهمن‌ماه با برپایی ۳۴ پست امداد و نجات در مسیرهای منتهی به میدان آزادی با حضور ۷۰۰ نفر از امدادگران و نجات گران خواهر و برادر، ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ دستگاه موتور آمبولانس و ۲ گروه پیاده با ظرفیت هر گروه ۵۰ نفر صورت می‌گیرد.

گنج آبادی ادامه داد: ۲ مرکز درمانی در میدان انقلاب و میدان آزادی به همراه پزشک و امدادگر متخصص پیش بیمارستانی نیز آماده ارائه خدمات به هموطنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گفته مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر جمعیت هلال احمر، پوشش امدادی محل سخنرانی رئیس‌جمهوری و VIP با ظرفیت ۵۰ نفر نیروی امدادی از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان تهران در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه است.

وی برپایی چادرهای نماز در طول مسیر راهپیمایی، برپایی چادرهای استراحتگاه سالمندان، برپایی غرفه‌های فرهنگی باهدف معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر و همچنین نقاشی خیابانی را از دیگر اقداماتی خواند که همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه از سوی جمعیت هلال‌احمر استان تهران به راهپیمایان ارائه می شود.

خبرگزاری مهر

موضوعات قالب خبری مکس نسخه چهارم فناوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل و معاون وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان امروز ضمن دیدار و گفت‌وگو با یکدیگر چندین منطقه در مرزهای مشترک ایران و آذربایجان را برای راه اندازی شهرک صنعتی مشترک مورد بازدید قرار دادند. اکبر بهنام‌جو در حاشیه...
شرایط جدید اقتصادی کشور پس از اعلام خروج ترامپ از برجام  در حالی که هنوز تحریم های اعلامی بازنگشته در ماه های گذشته اثرات روانی و اقتصادی انکار ناپذیری بر روی اقتصاد کشورداشته است، این تاثیر شاید بیش از همه در بازار سکه...
به وردپرس خوش آمدید. این اولین نوشته‌ی شماست. این را ویرایش یا حذف کنید، سپس نوشتن را شروع...
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قوه قضائیه با آرمان های امام راحل با تبریک ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن و با بیان اینکه این ایام، ایام فرخنده ای برای ملت...

برچسب قالب خبری مکس نسخه چهارم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قوه قضائیه با آرمان های امام راحل با تبریک ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن و با بیان اینکه این ایام، ایام فرخنده ای برای ملت...